Mieszkanka powiatu trzebnickiego uwierzył, że rozmawia z pracownikiem banku. Policjanci po raz kolejny apelują o zachowanie szczególnej ostrożności!
30 tysięcy złotych straciła mieszkanka powiatu trzebnickiego, do której zadzwonił oszust. Kobieta uwierzyła fałszywemu pracownikowi banku w historię o zagrożonych środkach finansowych na jej koncie. Niestety zmanipulowana przez bezwzględnych oszustów wypłaciła gotówkę, a następnie wpłaciła ją do bankomatu na podane kody BLIK. Kiedy dzwoni do nas osoba podająca się za konsultanta bankowego zawsze należy się rozłączyć i zadzwonić do swojego banku, aby zweryfikować, czy to, o czym informuje nas rozmówca, faktycznie polega na prawdzie! Niestety oszuści działają tak wiarygodnie, że gdy dzwonią do nas, to na ekranie telefonu wyświetla się numer infolinii z nazwą banku, dlatego połączenie nie wzbudza podejrzeń. Bądźmy czujni!